Adina Nyström

2011-11-13
22:30:08

Hejdå Pixbox!

Kikade in i skräppostsmappen på min mail för att se så jag inte missat någonting viktigt som fastnat där när min blick föll på ett brev som heter: "Pixbox Stänger" så jag var bara tvungen att gå in och läsa det. Där stod det att man kan ladda ner sina bilder som man vill spara om man har bilder som betyder mycket. Så om du har ett pixbox-konto med massa betydelsefulla bilder har ni på er till den 30 november innan Pixbox enbart blir ett minne. Lite tråkigt ändå, Pixbox var trots allt någonting åtminstone jag använde mycket på den tiden. 
Det var ganska mysigt med ett sådant fint avsked ändå, det kändes ganska personligt - brevet som de skrev. Tack Pixbox för alla år! ♥


Jag och min bästavän Eddie en vinter, kanske vintern 2007? (bild precis nedladdad från pixbox)


Kommentarer:
#1: malin

fin bild! :)

2011-12-01 @ 15:17:37
#2: Ludde

"YEAH! - tisdagstema *hoppar & skuttar av lycka*

2012-10-29 @ 10:35:28
#3: Grazy

Bra tips ;) bloggbesokare.se

2012-11-09 @ 09:47:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: