Adina Nyström

2011-11-15
18:19:40

Belief

Alltså, jag är nog inte riktigt klok alla gånger. Jag pratade ju om att jag skulle börja göra läxorna igår om ni kommer ihåg? Tja. Jag gjorde inte så mycket fysik i alla fall. Istället hittade jag spikmattan, en kär vän hörde av sig via text, böckerna låg i min famn men inte mycket hände. Trots det gick det ganska bra på provet idag - eller man ska inte ropa hej än. Jag hoppas dock lite på ett IG bara för att jag ska fatta att man måste plugga för att få bra betyg. Knäpp..? Ja.

Bättre att gå för att se Glee istället. Man tränar åtminstone lite engelska på det viset..? heh


Kommentarer:

GLEE!!!!!!!!!!!!!!! <3

2011-11-15 @ 19:27:26
#2: Linda

Jag är lika dålig på att plugga :P Borde läsa nu men istället sitter man här!



Sv: Jasså han är inte din?? Men det måste du ändra på :)

2011-11-15 @ 19:34:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: