Adina Nyström

2011-05-27
09:29:00

Nu drar jag!

Bilen är packad, jag har kameran i ryggsäcken som jag bär med mig och lite matsäck att äta under färden. Mitt rum är städat och lämnat i en fin ordning inför helgen. Så nu åker jag ut till Funi och ska borsta ordentligt, packa de sista partiklarna och sen bär det av mot Skellefteå, åh så roligt detta kommer bli! Vi hörs på söndag eller måndag, får väl se om jag hinner skriva någonting på söndag. Ni får gärna fortsätta kommentera vad ni vill läsa om eller se så kanske vi kör en önskevecka till veckan om jag får in nog många förslag? Det vore väl någonting? Men då gäller det att jag får in nog många förslag också! :)


Kommentarer:
#1: Patricia

ha så kul :)

2011-05-27 @ 20:07:04
#2: Linnéa

lycka till! :D

2011-05-28 @ 13:35:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: