Adina Nyström

2011-05-23
17:43:00

Fotokurs för Mödrar

Nu har jag hållt en kort fotokurs för mor min, hon är ganska lättlärd om än att hon säkert kommer glömt allting imorgon. Jag behöver någon fotograf när jag åker till Skellefteå! :) Jag får väl ställa in alla inställningar och sedan får hon väl stå och bara hålla inne knappen så blir det nog bra!

Föresten vill jag också meddela att tävlingen kommer avslutas 26 maj, alltså på torsdag och hittils är det två personer som lämnat in en fråga. Finns det verkligen ingen fråga ni undrar över?


Taylor & Michelle, Josefins värdbarn - saknar dem!


Kommentarer:
#1: Patricia

svar: aa de är jag oxå inne på ;)

2011-05-23 @ 18:24:57

Mina fina tjejer!

2011-05-24 @ 17:38:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: