Adina Nyström

2011-05-02
21:49:49

Byta inriktning på bloggen?

Direkt efter stallet drog jag igång mopeden för att se om den kan vara ett alternativ att köra på onsdag så jag hinner rida lektion, och attans så kul det är att köra! Alltså.. Jag satt typ och asgarvade hela tiden, ni kanske kan tänka er att ni rider på en asflott häst, t ex Totilas. Nog för att min moped inte är speciellt flott, den går inte speciellt fort eller så. Men jag gillar den i alla fall ♥ ♥

Så, vad säger ni - Ska jag byta inriktning på bloggen på bloggen och skriva om min guldiga Puch Dakota, skriva om hur jag har kört för dagen, när jag har tvättat den osv? Skämt åsido, men den är fin i alla fall


Min första puch som fortfarande är orenoverad, just nu kör jag pappas som är i bättre skick


Kommentarer:
#1: Anna Ek

sv: tyvärr är den bara fet :( det finns bilder innan den skadades (skadade ett bakben 09) och då var han smal och trimmad..

2011-05-03 @ 11:13:12

Haha fetans gryym ju ;D

2011-05-03 @ 17:46:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: