Adina Nyström

2011-03-24
14:22:00

Maximal Otur

Som ni kanske har förstått är jag en tjej med många intressen, och på våren är det som värst då skolan slutar (Nationella prov, kompletteringar osv), basketen avslutar med alla turneringar, sången avslutas med en stor föreställning och nytt för i år tillkom även tävling + kurser med Funi och resor med gymnasiet. Såklart går inte detta ihop. Om ett par veckor skulle det vara dags för en ny Atlikurs som jag verkligen sett fram emot och även att tävla första helgen i maj. Men såklart finns det andra saker inplanerade då.

Sången är som sagt i slutspurten, helgen när tävlingen är kommer vi ha genrep hela dagarna lördag + söndag vilket leder till att det inte kommer finnas speciellt mycket tid över för att tävla så det har jag fått överlämna till Kristin. Med Frilufts kommer vi åka till Abisko när Atli kommer på besök, jag ser verkligen jättemycket fram emot att åka till Abisko med klassen och det känns som om jag inte vill skippa det, Abisko är underbart. Atli kommer tillbaka - men jag hade verkligen velat visa att jag kan bättre än vad jag visade sist då det verkligen gick uruselt då! Att svika en hel grupp fungerar ju inte med tävlingen - om någon person saknas på genrepet kommer allt skita sig. Det är bara att ta nya tag, kanske kan tävla någon annan gång i sommar? Men, man ska nog inte ha lika många intressen som jag har - allting bara krockar hela tiden. "Maximal otur" som Kristin uttryckte sig, det stämmer.

P.S. Imorgon kommer det avgöras om vem som blir Veckans Ekipage hos LMochHB, glöm inte att rösta HÄR


Kommentarer:

Åh vad dryygt :(

Hatar när allt krockar! Jag har typ två aktiviteter och de lyckas också ALLTID krocka! :o

2011-03-24 @ 15:31:17
#2: Linnéa

Maximal otur var verkligen ett bra uttryck för att beskriva det hela :/ Tråkigt!

2011-03-24 @ 23:10:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: