Adina Nyström

2011-03-07
15:42:00

Livet Var En Fest

Igårkväll kom jag hem från en helt underbar resa! Resan har inneburit massvis med shopping, mysiga kvällar med Josefins kompisar och härliga dagar med Josefins värdfamilj. Jag saknar dem redan! Resan var lång och gårdagen blev kort. Ska försöka lägga in några sammanfattningar över dagarna som ni kan njuta över. Tyvärr har jag inte varit så aktiv med kameran som jag ville då mitt linsskydd fick en skada inte gick bort och kameran låg därför oanvändbar i ett par dagar då jag inte ville få en repa på själva objektivet.
Idag har jag träning och sedan ska jag ut till Funi och böja igenom honom, till helgen är det Atlikurs så det kan vara bra att hinna mjuka upp honom något innan Atli kommer med sina hökögon.


Taylor, Malin och Josefin under vår upptäcksfärd på gården under lördagen. Michelle var i hennes eget näste en bit bort.

Kommentar:
#1: Caroline

Sv; Precis hehe :). Det var som sagt ett ridprov där man måste vara nogrann med sitsen, vägarna, avstånden (lite fail där ibland), tempot, takten och försöka rida hästen i så korrekt form man bara kan. INTE göra några flashiga saker, inte rida egna vägar, utan BARA gå på de instruktioner man fick av examinatorerna. Gjorde man annat och vimsade runt (la egna små volter, vände över osv osv) blev man garanterat underkänd.

2011-03-07 @ 20:03:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: