Adina Nyström

2011-03-26
17:11:00

Dåliga Bloggdagar?
http://publishme.se/1541684/imagehandler/?go=upload&cb=tinymce.plugins.ImageHandler.cb_map.id_body
Tisdagar = Röd | Lördagar = Grön

Om man kollar på min bloggstatistik efter att jag kom hem från USA kan man se vilka dagar som är mina sämsta bloggdagar. Tisdagar och lördagarna är dagarna som folk är sämst på att besöka, sedan kanske det kan vara så att min inspiration för tisdagar och lördagar är usel? Kan vara en orsak :) Har du några "dåliga" bloggdagar? Vilka?


Kommentarer:
#1: Linnéa

Min statistik är hyffsat jämn, men dalar lite när jag bloggar lite och går upp när jag uppdaterar mycket. Min inspiration är helt klart sämst på lördagar, dels för att jag sover länge då (hahaha) och för att jag inte har Sancho :P

2011-03-26 @ 17:52:11
#2: emilia

oj det har jag inte tänkt på! Mer än att jag ibland kan vara väldigt dålig på att uppdatera, händer någon gång i måndaden att jag inte skriver på typ tre dagar. tråkigt, men bloggen kan inte alltid komma i första hand!

2011-03-26 @ 21:33:48

På fredagar och lördagar sjunker alltid statistiken hos mig, kan bero på att folk pysslar med annat ;) men tisdagar hos dig var lustigt, undra varför det är så?:)

2011-03-28 @ 04:34:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: