Adina Nyström

2011-03-08
21:32:59

Carry You Home

Idag var det dags för niornas konsert på Tunaskolan! Åh vad jag alltid har varit avundsjuk på de som gått på Tuna, jag vill också ha en rolig konsert med mina klasskompisar! Men däremot var faktiskt min skola galet bra på musik, det kan nog ingen säga emot. Det satsades verkligen pengar på det estetiska. Tack för den tiden!

Vad kan man säga om årets nior som gick ut då? Konserten är inte precis gjord för att visa "Vi är störst, bäst och vackrast" utan är mer "Vi är coola och har grymt roligt", det märktes och det var roligt att se på - om än att det kanske blev lite för omusikaliskt vid vissa tillfällen, kanske en låt för mycket som handlade om kossor osv. Men jag uppskattade ändå tiden! Grymt kul!


Kommentar:
#1: m3lind4

Jävlar vilken fin header du har! Hästen är riktigt fiiiin

2011-03-08 @ 22:35:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: