Adina Nyström

2011-06-06
13:54:07

Present - Dagens Ridning

Jag vet inte om jag berättade att jag var på kalas förra måndagskvällen? Jag var i alla fall hos Ellinor som fyllde 17 och fikade tills jag nästan dog för att sedan fara och träna basket.. Ingen speciellt bra kombo kanske. ;) Elli fick i alla fall en långtur med mig i present som ägde rum idag! Hon på Gabriel och jag på Funi (såklart)

Igårkväll jobbade jag halva natten för att fixa lite fika som vi skulle ha med oss, bakade chocolate chip muffins med lite kladdkaks karaktär och både vita och mörka chokladbitar, det blev riktigt smarrigt kan jag inflika! Arvid hämtade mig och Elli strax efter nio imorse och vid tio satt vi på hästryggarna med fika i en ryggsäck och grimmor att binda fast hästarna med när vi väl hittat en bra plats att stanna på. Vi galopperade och skrittade om varannat upp för berget och till slut hittade vi en liten övergiven stuga som vi stannade till vid. Hästarna var uppbundna och vi satte oss ner för att fika. Det var en helt perfekt plats ända tills myggorna kom. De surrade och bet sig närmare och närmare så till slut bestämde vi oss för att avbryta vår fina picknick och hoppa upp på hästarna igen.

Hemåt gick om möligt fortare trots att vi galopperade nästan hela vägen dit och bara töltade hem (!?!?!?). Jag förstod ingenting. Väl hemma fick hästarna äta sitt kraft under tiden som jag och Elli tog oss ett välförtjänt fika i solskenet, ganska mysigt faktiskt! Inga bilder tog idag - orkade inte bära med mig min fina kamera, liten besvikelse faktiskt.. Menmen, jag får ta upp det nu snart igen!


Kommentarer:
#1: PATRICIA

söt bild :)

2011-06-06 @ 15:00:57
#2: anna

härligt med långritt och fikapaus! :D



sv: nä har inte köpt nån ny, men efter att jag börjat fota manuellt så har jag mycket att lära, hahah :D

2011-06-06 @ 17:55:54
#3: Anonym

fin blogg



allt bra med dig ? :)

2011-06-06 @ 20:57:13

Cool bild :D

2011-06-08 @ 15:22:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: