Adina Nyström

2011-06-06
13:32:16

Känn Ingen Sorg För Mig Göteborg

Nu äntligen är jag hemma från Göteborg! Helgen har varit toppen, strålande sol och +25 grader vilket kanske gav en liten syn av brunt på min annars väldigt vita vinterkropp. Basketen var inte lika toppen, inställningen var kanske inte på topp och vilja slår klass. Vi kom till B-slutspel och åkte ut i semifinalen. Egentligen borde vi gått till A-final och åka ut i kvarten kanske om vi hade varit mer på topp. Men jag klagar inte.

Shoppingen i Göteborg var toppen, jag ska försöka göra Amanda till lags då hon önskade outfits och fotografera min finfina klänning och kjol som jag köpt, kanske även tröjan och shortsen också om du har tur. Liseberg var fullt av folk och långa köer, vi åkte balder som levererade som alltid. Atmorfear blev en stor besvikelse. Visserligen åkte man högre upp, såg längre och blev mer skärrad innan själva attraktionen pga miljön. Men själva fallet var precis som ett vanligt frittfall, vad spelar det för roll om man faller i 1.2 sekunder eller 1.6 sekunder? Bilder kommer sen, jag tror jag har fotat ungefär 18 bilder vilket var mer än förra året, fotade dock i RAW så jag måste vänta på bror min som har skivan till Lightroom. Bilder kommer alltså till veckan någon dag! :)


Här är i alla fall hela laget utanför Centralen i Stockholm i väntan på tåget mot Göteborg


Kommentar:
#1: Linnéa

Ush att du vågar åka allt det där! Vågade mig på kanonen och uppskjutet en gång, säger bara: aldrig igen xD

2011-06-06 @ 21:55:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: