Adina Nyström

2011-07-09
17:34:17

Nåt Stort På Gång

Funi har ömmat lite i ryggen i veckan. Sylvia kollade på honom innan lektionen och sa att det inte var någon fara. Men då han inte blivit bättre på tordagen lät jag honom vila fredag och även idag. Åkte ut en snabbis igår på väg ut till stugan - stor förbättring, åkte även förbi idag och nu ömmade han ingenting alls. Skönt! Han och Eydir kom dessutom direkt när de såg mig öppna grinden. Så söta! Myste lite med dem innan jag var tvungen att gå tillbaka till mor och far som satt och väntade i bilen. Men ändå, DE KOM NÄR DE SÅG MIG! Åh, jag glider på moln nu.. BTW, jag är ledig imorgon! Det ska firas med lite härlig musik, jordgubbar och god mat! Mumma


Kommentarer:

Tack så mycket för att du anmält din blogg till listan och även tipsat om flera andra! :D Ditt tips om bloggkategorisering var också väldigt bra!

2011-07-09 @ 17:59:09
#2: Alma

sv; Ja, han är sämre.. Så nu kan man inte rida honom igen :/

2011-07-09 @ 18:26:13

sv. tack så mycket :D

2011-07-09 @ 21:42:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: