Adina Nyström

2011-07-14
11:39:00

Mindre roliga saker

Hej mina kära bloggläsare! Jag känner mig lite förvånad nu. Förra veckan var en av mina bättre veckor på ett tag, men trots att min statistik pekar uppåt i antal besökare är tiden ständigt på botten. Snittet senaste nio dagarna har varit 5 sekunder. Vad vill ni läsa mer av för att bli intresserade av vad jag skriver igen? Jag vet att min blogg inte varit den roligaste den senaste tiden, men jag vet inte vad jag ska skriva om. Vad ska jag göra mer/mindre av på min blogg?


Jag skulle verkligen uppskatta om ni tog er lite tid av att förklara för mig vad jag ska förbättra, det hade varit till en stor hjälp! Jag vill det bästa med bloggen, ni vill läsa om mer intressanta saker - vi hjälper varandra


Kommentarer:
#1: M *

- hoppas du får en bra dag :)!

2011-07-14 @ 15:04:48

Mer bilder! Haha du är så duktig på att fota ;)

2011-07-14 @ 16:38:13

massor av bilder ! :D:D

2011-07-14 @ 22:23:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: