Adina Nyström

2011-07-27
12:00:00

Tidsinställda inlägg

Nu när jag är i skärgården kommer jag inte sitta och skriva massa inlägg, kanske några bildinlägg från dagen kommer ut eller så om det finns internet där. Annars får ni nöja er med alla de tidsinställda inläggen jag fixat. Varje dag klockan 12.00 kommer dessa inlägg komma upp så länge de räcker. Hoppas ni kommer ta tillvara på de tre sista sommarlovsveckorna nu! Tillbaka är jag den 12e augusti någon gång

Dag 1 : Bästa och sämsta bilden på min häst/hästar
Dag 2 : Ditt mål med din häst/hästar.
Dag 3 : En fin häst/ponny som inte är din egen.
Dag 4 : Något annurlunda med din häst/hästar
Dag 5 : Ditt värsta "häst minne"
Dag 6 : Det bästa/sämsta med din häst/hästar.
Dag 7 : Så här resonerar jag om ridning
Dag 8 : Din dröm häst, om du inte får ta din egen.
Dag 9 : En rid-gren du skulle vilja testa.
Dag 10 : Skriv om tävlingen du är mest nöjd med!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: