Adina Nyström

2011-01-14
12:29:00

Nu Tar Vi Nya Tag

Nu har första skolveckan gått, som ni kanske märkt har min bloggning inte varit fläckfri. Det tar lite tid att komma in i rutiner med basket, häst, skola och bloggen. Vi får se hur det lyckas till nästa vecka. Jag ska verkligen försöka planera min tid bättre för att ge er fler intressanta inlägg.

Men mitt slit på basketplanen har i alla fall lönat sig - jag ska spela min premiärmatch för säsongen på lördag! Första matchen sedan 18 september, BBD (basketbollens dagar). Jag åkte in på sjukhus den 20 september 2010 och var sedan sjuk 107 dagar efter det. Men nu är jag tillbaka på basketplanen, och det är det som är det viktigaste.


Kommentarer:

sv: haha ja, det hdde vi verkligen! xD Fastän vi ramlade mer än vi åkte x)

2011-01-14 @ 18:32:42
#2: Lisen

Härligt att höra, Adina! Nu är du på G igen, helt underbart! Lycka till med allt. Och vilken talande bild du har högst upp i din blogg :) Kram och <3 från Lisen

2011-01-14 @ 22:04:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: