Adina Nyström

2011-01-10
22:30:22

Dagens Ridning
Det har varit strax under 0 grader hela dagen idag. När jag kom till stallet såg jag en blöt häst stå och äta ut en höbal - självklart var det Funi. Tog in honom, borstade, myste och drog på ett fleecetäcke och träns. Hade egentligen tänkt rida ut eller böja på planen idag, men när han såg så blöt och eländig ut ändrade jag mig. Krokade på longerlinan istället och vi drog ut på planen. Det byggdes tyvärr hemska styltor under hovarna så jag gav upp. Jobbade lite med att han skulle följa efter mig i olika gångarter då han tappat det lite sedan i somras. Blev en förbättring och då avslutade vi.
Ingen sådan jättegivande dag idag kanske som jag hoppats på. Men ibland kan man behöva ett litet break.

Kommentar:

Tack för tipset! ska se till att designansvarige fixar detta när hon kommer hem ;)

2011-01-11 @ 09:15:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: