Adina Nyström

2011-02-07
21:09:48

Vintervila
Nu ska Funi få sin vintervila som kommer pågå fram tills jag kommer hem från USA den 6e mars. Nu får vi hoppas att han håller hullet som han byggt på nu under vintern med den fria tillgången av hö. Sylvia är hemma och jag tror balarna åker ut från hagarna vilken dag som helst och hästarna återgår till att få hö 3 gånger om dagen.
När jag och Kristin är hemma igen efter sportlovet kör vi på för fullt, lektioner för Sylvia, uthållighet och mjukgörande i mångfald för att vara redo inför sommarens tävlingar!
Detta kommer leda till mindre hästbloggning och kanske mer vardag, bilder och sport inlägg. Kommer det göra någonting? Om du inte gillar detta vill jag meddela att jag kör igång med hästbloggningen i mars igen.


Kommentarer:

Åh, vad ska du göra i USA så länge? :D

Jag känner igen det, så du har säkert skrivit om det men ändå (a)



sv: Hihi visst är dem charmiga? :')

2011-02-07 @ 21:29:11

hejdu! du har en jättefin blogg!

har du lust att följa varandra via bloglovin ?:-)

kram på dig

2011-02-08 @ 12:37:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: