Adina Nyström

2011-02-15
14:07:00

Kallt Kallt Kallt

Nu har det verkligen varit kallt senaste dagarna - och så ser det ut att förbli. Jag kollade på Klart.se över Luleå och det visade inte speciellt bra nyheter. -24 till -30 grader under hela denna veckan, först nästa onsdag (!) skulle temperaturerna stiga till -6 för att sedan sjunka till -24 den 25 feb igen. Nä, jag tror allt att jag och Kristin gjorde rätt i att låta Funi vila just denna vecka. Nästa vecka ska jag dock försöka ta mig ut och skritta lite åtminstone så han inte stelnar ihop fullständigt - ska bli skönt att få rida igen! Om jag har en ledig kväll ska jag nog försöka åka ut bara för att mysa också. I stallet brukar tyvärr det alltid vara ungefär 2-6 grader kallare än i självaste Luleå dvs om det är 22 i Luleå kan det vara upp till -28 i stallet = inte ridvänligt.


Kommentarer:
#1: Josse

Höhö. Jag har det lite varmare. På fredag blir det uppåt 20 grader här ;) men du kommer ju hit om typ två veckor, så du får hålla ut tills dess!!

2011-02-15 @ 15:05:07
#2: Linnéa

Ush, och jag som tycker -15 är iskallt! Är inte avundsjuk på er där uppe just nu ;)

2011-02-15 @ 15:48:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: