Adina Nyström

2011-02-23
18:31:00

I Still Haven't Found What I'm Looking For

Det var egentligen meningen att ni skulle få en videovisning på hur man gör när man använder lagermask nu, laddade hem en 30 dagars version igårkväll som jag genast hade tänkt börja använda men tyvärr får jag inte till ljudet och hinner inte sitta varken ikväll eller imorgon och jobba med videon så det får bli när jag kommer hem från Josse. Ska låna en mic av pappa så jag kan spela in så ska ni få några olika videos, ni kan väl kommentera vad ni vill ha visat så ska jag försöka binda ihop det till några filmer?
Saker jag tänkt ta upp är: Användning av lagermask, lägga på skärpa, hur man använder kloningsverktygen och visa en vanlig "adina-redigering". Vad mer vill ni se?

Josse när hela familjen var på äventyr i USA, julen 2008

Kommentarer:
#1: Janina

SVAR: Hej! jag hade skrivit fel i siffrorna såg jag nu ! haha hade lite bråttom när jag skrev inlägget. Så tack för att du påpekade detta :) det ska alltså INTE stå 1991 utan han är född 1999 - alltså är han 12 år gammal :) precis lagom ålder tycker jag också :) Kram på dig !

2011-02-23 @ 19:39:52
#2: Fanny

SV: Tack för dina kommentarer :) jag håller med dig vad det gäller ridningen, jag tror också att det är bra att jobba igång ganska länge i skritt, man kanske inte behöver göra det varje dag man rider men i alla fall ibland just så man kan jobba igenom hästen ordentligt :)

2011-02-23 @ 20:04:46
#3: Annie

sv: tack:)

2011-02-23 @ 20:24:42
#4: Elin

Sv: Hej Adina! Nej, jag brukar bara använda det i förebyggande syfte :) Jag brukar inte använda det varje kväll, hon brukar få på sig dem när hon gått på lite hårdare underlag eller om hon har tränat.

2011-02-23 @ 21:21:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: