Adina Nyström

2011-08-24
10:20:00

Farfarssnack

"Min farfar som inte är min farfar men som är min farfar som heter Kurt"

Söta Elli och Calle gillar att krångla till saker och ting. Vad Elli egentligen ville säga var att hennes låtsasfarfar är hennes farfar nu då hennes riktiga farfar och hennes riktiga farmor inte finns kvar längre. Men hennes farfar som inte är hennes farfar men som är hennes farfar (Kurt) var sambo med hennes riktiga farmor innan hon lämnade denna värld. Ja... det är komplicerat ;)


Det här är min morfar som är min riktiga morfar som också heter Kurt


Kommentarer:

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-08-24 @ 11:51:45
#2: Julia

Haha, oj det där lät invecklat ^^



Vad kul att du kan följa bloggen igen, det har varit lite struligt med bloglovin men det ska vara fixat nu :)



Fick precis veta att Herkules kommer redan på fredag. Superskoj!

2011-08-24 @ 13:16:30
#3: Lisen

Vilken härlig bild på din morfar! Hälsa dom så gott från mig :)

2011-08-24 @ 20:13:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: