Adina Nyström

2011-08-28
21:03:00

Omstrukturerat

Hej vänner! Nu är det så att jag ska blogga om mitt hästeri på annat håll den närmsta planerade framtiden. På http://www.fyrbentaspringare.blogg.se kommer jag & Evelina driva en islandshästblogg tillsammans. Att skriva dubbla inlägg om min hästvardag känns inte speciellt lockande så därför kommer min hästvardag finnas där. Här kommer det fortfarande komma upp bilder på hästar och kanske ett eller annat ord om hur det går med hästeriet. Men så mycket mer om hästar kommer det inte bli. Det kommer bli mer om den andra världen jag lever i - Mitt sociala liv, basketen, gymnasiet och dessa resor. Hoppas ni inte blir allt för besvikna & att ni kan tänka er att läsa om min hästvardag istället på http://www.fyrbentaspringare.blogg.se! Vi ses


Kommentarer:
#1: Anna

Okej vad kul :) Jättefin bild på Funi

2011-08-29 @ 08:20:40
#2: Linda

Han är så fin din lilla Funi :) Hur långt har ni kommit i ridningen?

2011-09-03 @ 21:28:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: