Adina Nyström

2011-08-20
12:17:00

Kärt barn har många namn

Jag var på basket med Tove och Elin i vintras någon gång. I Pontushallen är det aldrig tyst och då om man ska säga saker kan det vara lätt att bli missuppfattad. När vi satt och såg på matchen kom jag på att Funis ägare har årskort och kollade mot hennes plats - såklart satt hon där. Då pekade jag och sa till Tove och Elin "Det är hon som äger Funi" Elin kollade på mig som om jag kom från mars och efter någon sekund brast Tove ut "Fru min!?! Eller sa du Fjunig?!". Vad säger man? Kärt barn har många namn? Tja, numera heter Funi alltid Fjunig eller Fru min när man pratar med Tove.. ;)


Kommentar:
#1: Anna

Naww så sött <3



SV: Vad kul att du ser fram emot det :)

2011-08-20 @ 13:17:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: