Adina Nyström

2011-08-27
08:27:00

Hektiskt

Denna dag kommer bli ganska fullspäckad! Nu snart kommer Elli och hämtar mig så ska jag följa med & fotografera henne & nordsvensken Gubben för sista gången. Det kommer nog bli ganska emotionellt men jag hoppas verkligen jag kan lyckas få någon bra bild på dem! Sen ska vi se om jag hinner ut och rida Funi - blir nog ett pass på banan i sådana fall.

Sen när jag väl är hemma blir det att snabbduscha innan jag cyklar iväg till min vän Calle där det är middag och mys ikväll, vi ska göra mat i deras utekök och bara ha det allmänt trevligt. Bäst att ta på sig en mysig tjocktröja & tjocksockar. Kan behövas trots att det inte ska bli kallare än 16 grader som kallast mitt i natten. Och så länge tror jag inte vi blir ute, ska trots allt provrida Örn imorgon. Men nu kallar Elli, det kommer något tidsinställt inlägg förhoppningsvis om allting går som det ska.


Ser ni vem som gömmer sig bland blommorna?


Kommentarer:
#1: Evelin.

Svar: Å tack så mycket för tipset! <3



Designen kommer upp om ett tag :) Håll utkik :D

2011-08-27 @ 11:55:40
#2: PATRICIA

svar: tack :D

2011-08-27 @ 16:59:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: