Adina Nyström

2011-08-26
09:45:20

Diamantprovning

På söndag ska jag rida och provrida en annan islandshäst. Om ni minns 10 dagars utmaningen jag gjorde när jag var på ön? "En fin häst som inte är min egen", den hästen ska jag åka och provrida! Först var tanken att jag kanske skulle kunna tävla honom bara för skojs skull, men tyvärr är tiden lite knapert med tid för det då Örn är väldigt speciell. Men jag är jätteglad över att få prova rida honom, det är bra att prova rida många hästar & Örn är väldigt fin så då kanske man kan få en riktig aha-upplevelse över hur det ska kännas. Vi får se, allting kanske bara skiter sig och Carro skriker åt mig att hoppa av hästen innan jag förstör honom.. Hahah, som sagt - allting kan hända.


Fina Carro på hennes diamant Örn på Midurs vårtävling 2010


Kommentarer:
#1: Anna

Lycka till :D

2011-08-26 @ 18:11:59
#2: Caroline

HAHA!! Gud nej, så farlig är han faktiskt inte, bara enormt mycket egen vilja. Du kommer att få se idag.. :) Då kanske Örnen har en eftertagare om ca 2 år ;) hehe...

2011-08-28 @ 09:16:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: