Adina Nyström

2011-08-27
20:13:00

December bilder på mig & Funi

Kommer ni ihåg dessa bilder? Från december 2010 när Anna följde med mig till Funi. Det är jättebra att ha ett bildarkiv som jag har. Då kan man sitta och jämföra hur man förbättras under tiden. Vilken tur jag har som känner både Anna & Evelina som följer med någon gång varje år - annars hade jag aldrig haft några bilder att visa för er :) Här har ni i alla fall lite bilder från i mitten på december 2010, vad jag kan se är åtminstone att min sits förbättrats avsevärt! Och att jag har börjat placera sadeln längre bak, här sitter den på tok för långt fram. Sen hoppas jag att Funi har blivit mer lösgjord och börjar runda sin form lite bättre.. :)


Kommentarer:
#1: Anna

Det är ju riktigt bra förändringar. Åå jag längtar tills hästarna för den underbara lurviga vinterpälsen, jag älskar den <3

2011-08-27 @ 21:59:15
#2: Caroline

Du hade då super fin sits idag när du red Örn :D

2011-08-28 @ 15:52:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: