Adina Nyström

2011-04-15
13:40:00

PÅSKLOV

Nu äntligen är det påsklov! Ikväll åker jag till Arvidsjaur för att spela basket och gå domarutbildning som pågår hela helgen vilket kommer leda till en försämrad bloggning. Har förberett ett par inlägg men någon toppbloggning lär det inte bli. På måndag ska mest troligt Anna följa med mig till Funi och sedan ska jag kanske följa med henne till hennes nya medryttarhäst, på onsdag åker jag till Gällivare till Evelina och blir där fram till lördag, söndag och måndag vet jag inte vad som händer. Men mitt lov lär bli ganska späckat, men det kommer bli bra! Nu ska jag gå och handla lite inför Arvidsjaur, lite nötter, frukt och yoghurt. Känns bra. Inget godis!


Kommentarer:
#1: alma

haha jaa:D jag tränar henne nu, så att jag kan duscha henne när hon blir stor utan problem :)

2011-04-15 @ 16:57:20

Taskigt! :O Du åker till Gällivare dan efter jag åker till Luleå xD

2011-04-15 @ 21:25:06
#3: Anna

Vad mysigt det låter :D

2011-04-16 @ 19:17:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: