Adina Nyström

2011-04-17
22:19:38

DM GULD!

Det blev ett guld i Arvidsjaur! Vi åt god mat som alltid och sov i stugor. Jag var väldigt ringrostig den första matchen men kom igång mer och mer desto fler matcher som spelades - finalen började jag komma på hur man spelade basket igen och fick till några grymma stunder. Vi vann tillslut med 1 poäng över Antnäs/Brooklyn som vann över oss i grundspelet efter 1 förlängning. Det var sammanlagt 3 finaler var lagen vann med endast 1 poäng, ganska spännande kan jag medge!

Nu ska jag gå och sova, imorgonbitti kommer Anna förbi och vi ska först ut till Funi för att sedan äta lunch hos mig och sedan åka vidare till hennes medryttarponny. Ska bli kul, har inte träffat den hästen förut!


Kommentarer:
#1: Anonym

SV: Det står fortfarande på plus minus noll. Men, vi ska avvakta, för han mår ju annars prima. Vi funderar på om rackarungen i hagen har bitit honom på bulen och hållt fast, så de samlats var och vätska inuti. Annars får jag och du kalla veterinär om den inte går ner! :)

2011-04-17 @ 22:38:22
#2: Linnéa

Grattis :D

2011-04-17 @ 23:14:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: