Adina Nyström

2010-09-17
17:18:28

Behind Blue Eyes

Kom precis hem från stallet, det skulle regna idag men det höll sig borta vilket gjorde både mig och Sylvia glad då hon skulle hålla lektion för mig. Enligt henne har Funi ej behövt jobba ordentligt på många många år så att få honom att släppa i munnen och jobba ordentligt med bakbenen som man vill kommer kräva en del jobb, men nu ska vi baske mig klara detta! Passet bestod av framdelsvändningar i skritt, han ville verkligen inte släppa i munnen eller jobba ordentligt med bakbenen, men när bakbenen kom släppte munnen vilket hände efter mycket bråk och hot till stegringar från Funi, han gillade inte att jag aldrig gav mig. Att verkligen jobba med en häst för att denne ska släppa i mun och jobba med bakben när den ej är van vid detta är någonting som verkligen är jobbigt! Men det är det som behövs för att han ska bli en trevlig ridhäst, så vi ska jobba oss dit, tillsammans med Sylvia.

Ikväll ska jag och mamma äta middag tillsammans, se Idol och sen en tidig kväll, jag ska nämligen spela basket imorgon klockan 8:00 och 10:00 och sedan bär det av till Kukkula för släktträff! Jag längtar, jag gillar min släkt!


Kommentarer:

sv: Jodå, men vi har våra fajter var och varannan vecka ^^ Ibland värre och ibland tar det bara några sekunder ^^

2010-09-17 @ 17:47:56
#2: Maja

Gud vad skönt att det släppte till slut, ja , det gäller att aldrig ge sig! Red också idag, i slutet gick verkligen hästen som en klocka. Han var så jäkla fin så ;)



Lycka till på basketen imorgon, och att du får en mysig släktträff. Nu väntar Tacos för mig, ska bli gott för ajg är hungrig! ;)

Puss<3

2010-09-17 @ 19:48:38
#3: anna

kul att ni fick till det ! :)



sv: haha :D

2010-09-18 @ 18:13:10
#4: Linnea

Åhh, jag vill också till Kukkola :((!!! Du får ha det så mysigt ^^

Kramar

2010-09-19 @ 13:35:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: