Adina Nyström

2010-10-06
16:47:17

Smördag

Veckan har bestått av allt för många håltimmar. På måndagen hade vi som sagt 4½ timmes hål, men det skulle inte sluta där. Igår hade vi nämligen ingen svenska eller historia då läraren även då var sjuk. Då hade vi fyra timmars hål igen och då vi endast skulle repetera på matten var den frivillig. Därför blev våran enda lektion i tisdags skolfotot. Idag hade vi idrott, men då jag var sjuk pluggade jag under tiden. Sedan visade det sig att historieläraren fortfarande var sjuk så då fick vi ett tredje långhål på 2½ timma.
Imorgon ska vi dock vara tillbaka på spåret, börjar åtta, slutar halv fyra. Fredag har vi halvklass och jag tillhör den delen som har sovmorgon, dvs jag går 9:40-11:00 på fredag, TREVLIGT!

Zaboo som smög i rabarberbuskarna på jakt efter Kajsa


Fick precis reda på att en kompis i England ska vara med i Englands största "Song Contest", typ idol, och fick även en länk till hennes egna låt som hon skrivit. Klicka här kan ni lyssna på den.


Kommentarer:
#1: Tove'

Jätte fin blogg :D

Allt bra?

2010-10-06 @ 17:17:05
#2: Maja

Jobbigt med så mycket hål, det gillar vi inte. Jag blir hur jävla trött som helst under mina håltimmar, då slutar ajg hellre tidigare!

Puss<3

2010-10-06 @ 18:07:33
#3: Josse

Go Gussie! Hoppas det går bra för henne, hon är ju galet duktig!!

2010-10-06 @ 21:27:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: