Adina Nyström

2010-11-07
18:11:00

Stockholmsbrudarna.

"Vi är då inga storshoppare" utbrast jag och mamma när vi kom hem från 4 timmars shopping utan en enda kasse på tordagskvällen. Så såg det ut mestadelen av våran Stockholmsresa, vi gick runt - provade, men lämnade tillbaka - och kom knappt hem med en enda påse. Jag handlade på Weekday (min favoritbutik), 2 par jeans och en enkel T-shirt. Vero Moda fick sig en omgång också vars jag köpte en vit skjorta/blus. Detta handlade jag i slutet av andra dagen. Dvs vi hade gått ca 10 timmar på stan innan jag tagit fram börsen min.
På söndagen precis innan vi for till Arlanda köpte jag 1 par jeans på Bikbok + en militärgrön skjorta = riktiga myskläder (!) som jag kollat på dagen innan.  

Trots allt blev det en helt okej shoppinghelg för mig. Mamma däremot fick gå runt i sina 2 tröjor som hon tagit med sig då det enda hon köpte var 3 par örhängen (som tillhör oss) och i sista butiken handlade hon även en sjal. Hon tyckte dessutom att jag provade mycket kläder, HAH. Det är det som är själva nöjet

Mina två tremänningar som vi träffade på freedagen myser med värdfamiljens katt 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: