Adina Nyström

2010-11-30
21:10:08

ROSA JUL

Kollade i Rustas reklamblad och såg någonting så hemskt som rosa julgranar!
För mig ska julen vara neutral, man ska ha en grön gran med massor och röda, silvriga eller glaskulor i. Gärna lite blandade med olika storlekar och former för att inte allting ska kännas för perfekt. Ljusslingorna ska vara tända och en stjärna på toppen. Spiraler är också fint, men stjärnan är det mest optimala enligt mig! Sedan har jag inga bra minnen av riktiga ljus i granen. Mina föräldrars kompisar hade det ett år när vi firade jul där, det slutade med att vi fick kasta ut en brinnande gran i det snöiga landskapet! Sedan dess har vi haft elektriska ljusslingor istället.
Vad tycker du om rosa, blå eller vita granar? Eller är du som jag som vill ha det traditionellt?


Kommentarer:
#1: Linnéa

Det ska vara en vanlig kungsgran! Med elektriska ljus och en stjärna i toppen :) Den rosa var riktigt gräslig, visst den kanske var lite gullig men det är inte jul-aktigt ;S



Sv: Jag tycker balansen mellan bilder/text på din blogg är så nära perfekt man kan komma, gillar att du näääästan alltid har en bild i inlägget! Om jag vore du kanske jag skulle förstora texten i inläggen med typ en storlek, det gör det lite lättare att läsa :) Annars, TUMMEN UPP :D

2010-11-30 @ 22:41:58
#2: Maja

Fy fan,

1. Det ska vara ÄKTA granar

2. Om det ska vara plast, vilket är FEL, ska den iaf vara GRÖN!

Här bryter man inte på traditionerna, vi har alltid bara äkta vara ;P

Puss<3

2010-12-01 @ 16:50:39
#3: alma

Det ska vara gröna granar! :D

2010-12-03 @ 22:06:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: