Adina Nyström

2010-11-26
17:31:57

Dagens Ridning

Var ute i stallet klockan 11 idag då jag endast hade NK (8.15 - 9.30), tog därför med mig kameran för att få några fina bilder på Funi, det var ett tag sedan sist. Men självklart ska inte planerna gå som planerat, Funi är som ni kanske sett tidigare, en mycket svårflörtad pojke.

Sådär såg de första 20 bilderna ut. Öronen bakåt eller åt sidan, aldrig fram med nyfikna ögon som man vill se. Han ser verkligen frågande ut, "Varför står vi här? Kan vi inte fara ut och leka istället?" eller "BLÖÖÖH, ta bort den där konstiga saken!!!"
Mot slutet såg han lite intresserad ut när jag gullade på honom, men så fort som jag tog upp kameran for öronen bak och han såg sådär fundersam ut igen. Liten Hest. Ajja, bättre lycka nästa gång!

Vi drog ut på en kortis, böjde halsen och få honom att länga sig och sedan tempoväxlingar tölt. Avslutade en kort stund på banan med att få honom att sänka sig på volten också, gick bra!


Kommentar:
#1: Linnéa

HAHA försökte du med att prata bebisröst med han och gulligulla?:D xD

2010-11-26 @ 21:22:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: