Adina Nyström

2010-06-17
22:01:41

You and I

Stallmöte idag, trevligt med en liten picknick på gården med hästarna i bakgrunden. Loki är allt för söt och väldigt go, helt annorlunda mot lilla funifjompen. De är helt olika till sättet. Loki är mysigare, Funi är mer av en utmaning att vinna hans hjärta och själ, men jag hoppas att jag kommer finna det i sommar!
Men Gunnel bjöd i alla fall på pizza, kakor, vattenmelon och läsk. Vi satt och pratade både bra och dåliga saker om hästarna och stallet vilket var nyttigt och välbehövligt. Vi bestämde även oss för att ha en liten träff inom det närmaste halvåret vilket ska bli trevligt!

Mötte även en död stackars skata på vägen från bussen. Någon snäll själ hade gjort ett kors och lagt en blomma vid den, troligast konfrimanderna skulle jag tippa. Synd om stackarn i alla fall, även om jag inte är allt för förtjust i just skator.


Bjuder på den jättefina bilden på Loki och jag, bara för att loki är så go och kliade mig på huvudet så det nästan gick sönder! Sen självklart lite från vårat möte och på vackra kyrkbyn!


Kommentarer:
#1: Alma

haha, jag lyckades komma med på en bild;)

2010-06-17 @ 22:05:08
#2: sofia

jo det var vi som gjorde kors där x)

och någon lämnade tydligen sitt vi den stackars skatan

2010-06-18 @ 20:03:13
#3: Alicia

Gud vad härlig bild nummer tre är! Ser så himla gosigt ut :)

2010-06-23 @ 13:27:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: