Adina Nyström

2010-06-16
22:22:28

Ooh la la la

Idag har varit en lugn dag, jag har städat, läst böcker på våran balkong, lyssnat på massa bra musik och spelat fotbollsmatch, jag har även ätit en massa daimglass! Matchen gick bra, slutade 1-2 till Notas och jag var back för kanske fjärde matchen nu? Jag lär nog stanna där då vi har ett överskott på mittfält och för få backar, men back är ganska så roligt ändå, dock saknar jag att springa på mittfältet. Men nu skriker min mage efter annat än glass så det är nog bäst att lugna ner den lite. pusshej


Kommentarer:

Sv: Knepigt, då vet jag inte heller... Har du kollat på designadinblogg.se ? Där finns ju typ alla tips man behöver :)

2010-06-17 @ 10:21:50

Sv: Konstigt, men blogg.se brukar ju ofta ha problem...



Okej, jag håller tummarna ^^ och btw, det är en kille som driver hemsidan! :)

2010-06-17 @ 12:23:20

Sv: hahaha ;) Vems hund är det på bilden i headern? Jättesöt!

2010-06-17 @ 12:51:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: