Adina Nyström

2010-06-20
22:49:59

Himlen är oskyldigt blå

Imorse for jag till kiruna för att spela match. Kameran fick stanna hemma och det var nog lika bra. För i kiruna regnade det som bara den, matchen förlorade vi men Agnes och Zabrina var lika glada ändå, i alla fall Agnes. På vägen hem sjöng de hela vägen och jag satt och tråkade mig med Stephenie Meyers nya bok som jag varmt kan rekomendera!

Nu ska jag och min kisse gå och läsa i min säng tror jag, pusshej

bjuder även på denna fina bild på min kära, under tiden då hans päls glänste och det fanns lite power i honom. från 2008, förlåt för sits, långa tyglar och alla andra fel man kan hitta.

 


Kommentar:
#1: Alicia

Vad fartfyllt och härligt det ser ut! Som ett riktigt litet mounted games-ekipage! Söt häst också, älskar hans färg. Är själv sucker för fuxar och hans charmiga vita teckning gör honom inte fulare :)

2010-06-23 @ 13:29:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: