Adina Nyström

2010-07-08
23:04:37

Perfect Now

Middagen hos Ellinor var då tjosankyckling och ris, vilket egentligen heter szechuankyckling. En god middag med trevligt sällskap bestod kvällen av, Calle rullade in en bit efter middagens start. Efter lite bus och stoj och en glasspaus bestämde vi oss för att dra oss mot mig för att se på film och jag utlovade mig även att bjuda på riktig varm choklad gjord på smält choklad, mjölk, vaniljsocker och en liten skvätt grädde, det var gott! Vi såg filmen Elina som handlar om den Finsksvenska tonåringen vars fadern (och hennes bästa vän) dog nyligen och hennes liv tillbaka till skolan där fröken inte är den snällaste och ingen förstår henne. En riktigt söt film som både jag och Elli älskar. Helt underbar är min åsikt, vad tycker du om fimen Elina?

Calle och Ellie efter filmen
Jag är väldigt avundsjuk på Ellies samling!


Kommentarer:
#1: Neha

Vad många mirandanallar du har:D De är så söta:D

2010-07-09 @ 13:27:11

Sv: Jovars, visst är denna design lite mer färglös men å andra sidan så var den förra headern så himla... Inte jag! Det var rosa med runda hörn, skuggor och en massa sånt, om du förstår vad jag menar ;)

Den här känns bättre, trots att den är lite hårdare och inte lika varm i färgen! :)



Hehe, photoshop räddade den lilla skärpa som fanns i de där bilderna. Men jag tackar! :)

2010-07-09 @ 13:29:18
#3: Netty♥

Miranda nallar är så söta:)

2010-07-09 @ 15:44:41

Asså gash! jag e avundsjuk!! Älskar mirandanallar så otroligt mycket :)

2010-07-11 @ 15:05:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: