Adina Nyström

2010-07-03
21:38:25

Min Lilla Brandgula Puch Dakota

Dagen har jag mest spenderat på min Puch Dakota känns det som, imorse märkte jag att jag hade missuppfattat en dag, Hanna skulle komma till Luleå idag, och inte imorgon. När jag pratade om det med pappa sa han att jag kunde köra in min moped till stan, vilket jag inte var allt för negativ mot. Jag sa ingenting till någon av dem utan bestämde mig att överraska dem.

Efter drygt 1 timme kom jag fram till Luleå och mötte upp Sanna och Hanna och pratade lite med dem innan jag for in till stan och drog med mig Calle, Elli och Evve på Sub & CO. Bensinslangen började läka så det fick man också fixa, gick på OK och fick hjälp en en söt kille att hitta rätt grejjer. När jag fixat slangen och köpt det jag behövde for jag sedan ut till Bälinge där jag fick skjuts av mamma till träsket. Red Gabriel igen och han blev rädd av en fågel, jag ramlade av men ingen större skada skedd, ett litet skrapsår på armen och fullt med myggbett på axlarna. Men det får man stå ut med när man är bland mygglockande djur. Bjuder på några bilder på Ruben som jag fotograferade under midsommar.


Kommentar:
#1: louise

amg!! ja har en likadan hund :DD söta bilder!

2010-07-05 @ 16:08:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: