Adina Nyström

2010-07-01
18:45:43

I Can't Say I'm Sorry
Jag vill inte riktigt be om ursäkt över dålig bloggning i veckan även om en del av mig är hemskt ledsen, men som sagt så har jag haft finbesök från gällivare och har inte riktigt orkat lägga ner så mycket tid på bloggen, även fast vi nästan suttit vid datorn den mesta av våran vakna tid, haha!

Idag åkte hon hem och efter det for jag till Funi som var lite piggare idag, för är hoppningsvis lite på bättringsvägen! Bjuder på några bilder och vill även påminna er om fototävlingarna som jag är med i HÄR & HÄR.

Funi kliar YmirMin söta evelina! :)
Ber om ursäkt för att de är oredigerade, mitt photoshop har lagt av..


Kommentarer:
#1: aa

åh hoppas han börjar bli bättre!

2010-07-01 @ 22:12:27
#2: Fatma C.

Härliga bilder! :D

2010-07-06 @ 21:24:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: