Adina Nyström

2010-12-03
23:37:55

Träningsabstinens

Tio veckor har nu gått sedan jag hamnade på sjukhuset för överansträngning som gav yrsel att jag svimmade, spydde hela natten och annat som jag inte behöver berätta om. Tio veckor har gått sedan BBD och min senast spelade basketmatch. På måndag är det elva veckor. Igår upptäckte jag att jag inte kan spänna mina vadmuskler stenhårda längre. Det går bara utför. Hemskt.

Jag har verkligen träningsabstinens och snart tränar jag oavsett om jag sedan hamnar på sjukhuset för att jag tränat med ont i halsen. Åh! Jag vill inte bara sitta hemma och slöa dagarna i ända. Jag har träningsvärk efter mina 10 minuters cykelturer till skolan tis, ons, tors och fredag. Förstår ni hur illa detta är? Jag som ALLTID varit vältränad (åtminstone senaste 3 åren), gräns till synliga magmuskler och bra kondition. Nu har jag ingenting. JAG VILL TRÄNA!


Kommentar:
#1: Linnéa

Nä fy vad tråkigt :( Vet du när du kommer få börja träna igen?

2010-12-05 @ 19:38:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: