Adina Nyström

2010-12-19
17:23:11

Lilla Julafton
Igår hade jag och min familj lilla julafton med farmor + mina kusiner på pappas sida. Detta är en tradition då vi normalt brukar ha en miniatyr julafton utan julmat. Förut åt vi ofta flamberad biff med potatisgratäng hos farmor och farfar. Men igår var vi hos mig och vi gjorde lax och potatismos! Riktigt gott! Vi pratade, drack glögg, såg på Grinchen och hade det riktigt trevligt! Bror min var fotograf denna kväll så alla bilderna är fotograferade av honom.


Kommentarer:
#1: Emma H,

Vad roligt att han fotograferade och vad trevligt du måste ha haft det :P

God jul <3

2010-12-19 @ 18:09:43
#2: Maja

Gud vad det såg gott ut :D

Grinschen har jag faktiskt bara sett en endaste gång, men då älskade jag den. Måste försöka se den igen :D

Puss<3

2010-12-19 @ 19:09:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: