Adina Nyström

2010-12-21
18:48:44

Hon Sitter I Sadeln Igen
Idag följde mor min med och red! Hon fick låna Gabriel som visserligen inte är någon superkanon eller så, men mamma var nöjd. Gabriel sänkte halsen och gick i en fuskform ibland, han gick väl inte i någon ärlig form precis - men det kan man inte kräva av varken Gabriel eller mor min. Vi höll bra Gabrieltempo och han blev ganska svettig, Funi bet tag en hel del i bettet så vi avslutade med att böja på planen när vi kom tillbaka till gården. Jag skulle verkligen behöva böja ordentligt och träna massor av kondition med honom. Galoppera i djupsnön kanske? Vi får väl se vad jag hittar på.
På den första bilden ser ni Mamma och Ellen när vi är påväg ut till våran första ridtur i stallet vars Funi står nu, året var 2004. På den andra är det mamma efter en ridlektion som Funis ägare Kristin höll. Vi red nämligen för henne 1 gång i veckan på ridskolan. Det är hon som lagt grunderna för vår ridning. Säsongen 05-06 skulle jag tro.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: