Adina Nyström

2010-12-11
16:39:54

High And Dry

Agnes & jag gick på stan idag, julklappsletande är helt enkelt för jobbigt! Tror dock att jag löst 4 julklappar nu, endast 7 kvar typ. Vi avslutade med ett långfika på T.A, wienerbröd + hallonsoda = UNDERBART! Vad brukar du äta när du är ute och fikar?

Nu lyssnar jag på min superlista under tiden som jag förbereder med att ta fram massor av förslag inför kvällens middagsbjudning, Tove, Julia och Robert kommer nämligen hit och vi ska göra middag tillsammans! Får väl se vad de tycker om mina förslag. Men nu kommer de snart, ska plocka undan de sista pinalerna i mitt rum nu och torka av diskbänken en sista gång! Håll tummarna att kvällen blir lika bra som jag hoppas att den kommer bli!


Kommentarer:
#1: Maja

Jag äter inte ute så ofta, men senaste gången tror jag att det blev en dammsugare, har ätit kladdkaka en gång(i modern tid får jag väl säga då) och visst var det jobbigt, men jag älskade det! Har dock inte haft möjlighet att testa på det igen, men det får jag göra snart!

Härligt att du fått några julklappar klara, och hoppas att du får de andra fixade snart :)

Puss<3

2010-12-11 @ 17:20:02
#2: Linnéa

Jag brukar inte fika ute, eftersom det är spår av nötter i ALLT :( Men wienerbröd är sjukt gott annars!

2010-12-12 @ 01:17:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: