Adina Nyström

2010-12-19
18:03:40

Dagens Ridning
Mitt mål var att få Funi lika fin idag som han var när vi slutade i fredags, dock gick inte det som planerat. Blev en hel del dragkamp och eftersom vi red ut var möjligtheterna till volter små pga den smala oplogade vägen. Han lyssnade dock bra med att flytta rumpan på rakt spår, vid en korsning jobbade jag på volt och det gick lite tyngre men han lyssnade åtminstone lite bättre mot slutet. Avslutade med en lång mysig galopp i djupsnön! Travade lite där också, galet bra steg fick han då! Blev lite nöjdare på slutet, skulle nog böjt igenom honom på planen egentligen då nästa vecka lär bli uteritter de med.  

Kameran var med idag och Funi var faktiskt intresserad! Trodde inte mina ögon när han stod och såg på mig med stora nyfikna ögon och öronen fram! Han har faktiskt väldigt små öron, min lilla pöjk.


Kommentarer:
#1: anna

så härligt med galopp i djursnön :D



sv: ahhahaha ja men det var ju därför jag gjorde det! måste bli i bättre form nu! har sämst kondis, verkligen :-o

2010-12-19 @ 19:07:35
#2: Josse

Hej! Du kanske har hört att min dator är ganska död. Den är fortfarande det. Det betyder att det blir svårt att kunna skypa med dig på tisdag.. Jag ska se om jag inte lyckas fixa den före, och om jag lyckas så säger jag till, men bara så du vet om jag inte dyker upp där på tisdag :)

2010-12-19 @ 19:39:51
#3: Linnéa

Haha, äntligen öronen framåt ;D Och vilken päls han har :O Värre än Sancho ju xD



Sv: Japp, ett litet vanligt stall med 3 boxar och sen två uteboxar, Sancho står i en utebox:)

2010-12-19 @ 20:03:49
#4: JOSEFINE

Gud så söt han är! :)



Sv: Jo jag vet att det är dumt, men jag har inte så värst irriterat i halsen längre och jag vill ju verkligen spela... Men jag ska ta dina ord på allvar och vila lite grann! Snart är det ju jullov också, då får man lite ledigt från träningarna! :)

2010-12-19 @ 22:06:30
#5: Alicia

Åh, det här var bland det finaste jag sett i vinter!

2010-12-23 @ 22:43:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: