Adina Nyström

2010-08-19
22:18:01

In The Ghetto


Pappas arbetskollega och hennes 9månaders Hanna på besök.

Flisa min flisa. Alltid en hel del skratt med dig! Tack för att du finns. Hon åkte precis hem efter att vi lagat raggmunkar, spelat Spindelharpan och fyra i rad. Flisan vann nog det mesta, men jag vet vem som är den riktiga vinnaren egentligen.. heh. Nej men hon är faktiskt bra i fyra i rad! Lite fusk förekom men inte något diskret ett som gick igenom, tyvärr. Nu ska jag göra iordning kvällsfika, ha're gött!


Kommentarer:
#1: Maja

Gud vad söt hon här! Förstår att du hade det trevligt, och ja, nu blir det ju mer sittande i och med skolan, men kommer ju förhoppningsvis att cykla dit och hem för det går mycket snabbare än att ta bussen.

Ha det toppen!<3

Massa kramar <3

2010-08-20 @ 08:22:03
#2: Anonym

hahahhahhaaa.. jag äger ut dig.. och jag fuskar aldrig.... :) <3

2010-08-20 @ 14:02:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: