Adina Nyström

2010-08-18
18:08:49

I Was Made For Loving You

Imorse väckte jag Calle tjugo i sju för att äta frukost och sedan skulle vi hämta Felicia på bussen innan vi bar oss iväg in till Funi. Idag provade jag att driva honom i Korallen. Han förstod först inte så mycket av vad han skulle göra, men efter lite lirkande och mycket beröm gjorde han tillslut helt rätt. Sprang när jag bad om det, saktade av, bytte varv vilket inte är så svårt. Men när han även kom in till mitten när jag vände ryggen till slutade vi. Då gjorde han som han skulle och vi avslutade den delen. Efter Korallen böjde vi och bände på banan medans både Felicia och Calle stod på sidan och påpekade min sits, vilket jag behöver. Tillslut släppte det bra och vi avslutade.
Nöjd människa och hezt!

Kommentarer:
#1: anna

kul att det gick bra :D

2010-08-18 @ 18:36:19
#2: Maja

Men gud vilken gullig bild :D <3

Och tack igen för tipset, är färdig med headern och ska bara koda lite. Snart flyttar jag över till den nya bloggen :D<3

Massa kramar <3

2010-08-18 @ 20:00:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: