Adina Nyström

2010-08-16
12:22:52

I Don't Feel Like Dancing


Bilden är från lördags då jag följde med Frida på dressyrträning. Denna vackra unghäst stod i en
drömlik hage så jag blev bara tvungen.
 

Har precis kommit hem från Funi. Vi var ute ungefär en timme och han både rida lite busigt med några terränghinder efter en sandslinga och lite skolor efter vägen påväg tillbaka från skogen. Bra energi idag, vi båda hade det roligt och då vill man mer. Dock var han lite lagomt trött när vi kom hem, orkade knappt gå efter mig i det tempot jag krävde av honom i våran lilla ledskolning som vi jobbar med nu. Men ändå skötte han sig bra. Duktig heezt! Nu ska jag packa väskan och sedan ska jag åka buss med laget till en match. Kommer hem sent ikväll, hör av mig imorgon.


Kommentarer:
#1: » Fatma

Jo, helt underbart!

2010-08-16 @ 19:31:25
#2: Alicia

Sicken tur att du "blev bara tvungen"! Så himla fint, och nu vart hästabstinensen än värre!

2010-08-17 @ 00:46:05
#3: Maja

Låter som att det går ganska bra med honom nu! Snart får han nog tillbaka alla krafter så han orkar jobba i det tempot du vill! :)

Lycka till på matchen, kommer säkert att gå jättebra! <3

btw, skulle du kunna hjälpa mig med en header och design till blogg.se? Har kommit på ett namn och ska byta då jag fixat det x)<3

Massa kramar och tack för allt <3

2010-08-17 @ 06:49:25
#4: elin

hej vilken söt blogg ♥

ska vi följa varann via bloglovin ? :)

2010-08-17 @ 09:41:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: