Adina Nyström

2010-08-02
23:49:32

Breathe

Idag satte fotbollen igång igen! Igårkväll låg jag och funderade och var lite orolig över hur de sista veckorna med fotbollen skulle sluta och hur min kondis var efter en månads vila. Men jag bestämde mig för att ge järnet på varje träning och match under de slutliga veckorna. Träningen var rolig och nu när åtminstone jag gav allt så gjorde det att allting var mycket roligare! Dock blev jag aldrig skakis i benen eller jätteanfådd, det var inte någon speciellt jobbig träning egentligen, men jag tog tillvara på varje tillfälle ska ni veta!

Nu ska jag nog gå och sova, det var en tidig morgon imorse. Imorgon ska jag till Funi och rida ut med Maja och Ivar! Åh vad jag längtar! Och sen måste jag nog fara och fotografera Jennys birmakattungar, de har tydligen vuxit sig stora nu och har fått några härliga masker, så det blir väl att fara dit någon dag också.. hur ska jag hinna med allt jag planerat?

Kommentarer:
#1: Maja

Gud vilken gullig bild, gött att träningen gick bra också. Gud vad jag vill ut och springa nu <3 Men har fått klartecken att jag ska få åka på ridlägret om jag inte har gått ner i vikt något tills på tors-fre. Annars har min dag haft mycket tårar, men man får ha sånna dagar ibland. Nu spottar jag i nävarna och hoppas på att morgondagen blir bättre, då ska äs inte få säga någonting!

Massa kramar till dig<3

2010-08-03 @ 00:02:02
#2: Tove

Naturvetenskap blir det :)

2010-08-03 @ 09:14:24

Söt! :)

2010-08-03 @ 22:15:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: