Adina Nyström

2011-11-14
16:23:43

Mitt nya liv
Idag börjar mitt nya liv. Jag har ett mål att börja springa själv 2 gånger i veckan för att förbättra min kondition. För när jag får bättre kondis kommer motivationen till basketen öka och när jag springer och tar ut mig mår jag bättre. Och då kommer allt förbättras. Jag ska även försöka mig på att bli bättre på läxorna. Så det är väl bara att börja med att plugga till fysikprovet som är imorgon. Tyvärr så förstår jag inte så mycket. Fysik är svårt!


Och jag har dessutom börjat twittra, som en del av mitt nya liv. Heter enlitenskit där

Kommentarer:
#1: Linda

Jag tycker du har en sån himla mysig blogg :) Fin häst också dessutom.

2011-11-14 @ 22:03:59
#2: Linda

Sv: Ja det ska bli intressant och se vad kiropraktorn säger :) Hur går det med din pålle?

2011-11-15 @ 16:25:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: