Adina Nyström

2012-02-10
16:39:17

Kändishästen

Min bild på Funi hittade jag hos ponnysanning.se när de tipsade om islandshästbloggar igår, kul!

Det var så trevligt att kika in på bloggen idag när jag helt plötsligt såg att jag hade haft massvis med besökare och ett par kommentarer. Trots att jag inte skrivit här på en hel månad. Nästan två. Jag driver just nu hästbloggen fyrbentaspringare.blogg.se tillsammans med Evelina vilket tar upp mycket tid så det är därför adinis.blogg.se ligger lite lågt. Ska dock försöka publicera lite bilder från vardagen lite oftare här. Är ni däremot intresserade av min hästvardag så kan jag hänvisa er till fyrbentaspringare.blogg.se istället, där jag skriver om Funi och hästeriet.
Kram, vi kanske hörs lite mer frekvent snart igen? :)

Kommentarer:
#1: Weronika

Förstår att dom använt denna bild. Det är en jätte vacker bild :)



Kika gärna in på våran frågestund på bloggen ;)

2012-02-10 @ 22:11:10

åhh så sööt!

2012-02-10 @ 23:12:50
#3: Annika

Så fin :)

2012-02-11 @ 14:18:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: