Adina Nyström

2011-12-05
22:14:44

Maja, du lever väl ?

För ett tag sedan läste jag en blogg om Maja, en tjej från Göteborg som kämpade mot anorexian. Under sommaren var jag väldigt oaktiv med att läsa bloggar trots att jag gick in då och då. När jag senare i höstas skulle gå in på hennes blogg för att se hur det gick för henne, var bloggen borta. Maja, om du fortfarande läser min blogg vill jag jättegärna höra av dig. Veta att du lever åtminstone!

Efter att jag följde din blogg om din vardag började jag bry mig om dig, jag hoppas verkligen att du bara slutat blogga och att det inte hänt någonting hemskt. Snälla snälla låt det vara så.
Jag vill höra att du lever åtminstone.


Kommentarer:
#1: patricia

oj, men gud va hemskt det låter :o

2011-12-08 @ 10:16:12

It's very beautiful building. I'll visit it with pleasure.

2011-12-28 @ 15:10:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: